Pomlad je kot nalašč za spodbujanje aktivnih prihodov v šolo. Do konca junija je kar 20 šol po Sloveniji napovedalo izvajanje Pešbusa ali Bicivlaka, v katerih bo sodelovalo predvidoma kar 400 učencev. Za izvedbo smo v marcu usposobili kar 50 udeležencev usposabljanj, med katerimi so bili predvsem predstavniki šol in občin, pa tudi staršev in nevladnih organizacij. V Občini Bled so z izvajanjem dvotedenskega Pešbusa in Bicivlaka pohiteli in ga bodo ta teden že zaključili. Organizatorji so za priprave potrebovali dober teden.
Meta Skumavec iz Podružnične šole Ribno je povedala, da so imeli nekaj težav z naborom prostovoljcev spremljevalcev. Priključilo se jim je 6 prostovoljcev, predvsem dedkov in babic. Za zagotovitev zadostnega števila spremljevalcev pa so vskočile kar učiteljice. Novica o izvajanju je bila objavljena v lokalnih novicah in na šolski spletni strani, pobudo pa oglašujejo tudi na spletni strani Občine Bled.
»Bicivlak in Pešbus pri nas štartata že zelo zgodaj, ker se ob 7:30 na šoli začne predura, zato morajo otroci iz Bodešč, Sela in Koritnega kreniti že ob 7:00. Učenci, ki tisti dan nimajo predure, počakajo eno uro na šolskem igrišču,« je še povedala Meta Skumavec. Na Pešbusu in Bicivlaku delujejo 4 proge, sodeluje pa kar 45 otrok. Še posebej dobro je bil sprejet Bicivlak, saj se učenci spremljevalcem pridružijo že v Ribnem in gredo skupaj po ostale učence v Koritno.
Pri organizaciji Pešbusa in Bicivlaka se večkrat na šoli zastavi vprašanje, kam z učenci, ki se vozijo s šolskimi prevozi. Da se ti ne bi počutili zapostavljene so na Podružnični šoli Bohinjska Bela problem rešili na zelo preprost način. »S ponudnikom šolskih prevozov smo zmenjeni, da tudi otroke, ki se v šolo sicer vozijo, ne odložijo na zadnji postaji, ampak toliko proč, da lahko gredo vsaj del poti do šole peš,« je povedala Nataša Klinar iz Podružnične šole Bohinjska Bela, kjer delujeta 2 progi Pešbusa, sodeluje pa 41 učencev.
Tudi sicer so na občini aktivno podpirali izvajanje spremljane poti v šolo. Bojana Lukan z Občine Bled vidi Pešbus in Bicivlak tudi kot odgovor na pritiske javnosti, da se uredi čim več postajališč za brezplačne šolske prevoze. »Javnosti je potrebno pokazati, da se da stvari urediti tudi drugače. Potrebno se je oddaljiti od mišljenja, ko vsak gleda samo na to, kako bo v čim krajšem možnem času prišel iz enega na drug konec, zanemarjamo pa prvobiten stik z okolico,« še dodaja.