Res je. Ni vsaka izvedba Pešbusa in Bicivlaka enaka. Na OŠ Mislinja, kjer so v jesenskem terminu uspešno izvedli obe obliki spremljane poti v šolo so nam zaupali, kako so se sami lotili zadeve.

Priprava na izvedbo je trajala 1 teden. Najprej so na konferenci zbrali učitelje prostovoljce, ki so bili pripravljeni sodelovati kot spremljevalci. Nato so določili varne poti za Pešbus in vsaki določili spremljevalca. Starše so pisno obvestili o poteku akcije, učence pa so naslovili s pisni obvestilom in preko šolskega radia. Na podlagi prijav, ki so jih zbirali 14 dni, so ugotovili, da se je na postaji pri TUŠ centru prijavilo večje število učencev in zato so temu primerno povečali število spremljevalcev.

Nato so označili postaje in uro odhoda Pešbusa. Od začetne postaje do šole so imeli označeno samo vstopno postajo, na poti pa so vključevali posamezne šolarje. Izjema je bila postaja iz Šentilja, kjer so postavili dve vstopni postaji. Večina učencev se je vključila na vstopnih postajah. Presenetilo jih je dejstvo, da so starši pri postaji ob vrtcu vključevali tudi prvošolčke, ko so v vrtec pripeljali mlajšega otroka.

Podobno kot pri izvedbah drugod je bilo tudi v Mislinji zanimanje za Bicivlak manjše kot za Pešbus, pa vendar organizatorji ocenjujejo, da je bila tudi izvedba spremljane poti s kolesom več kot uspešna, saj je Bicivlak potekal po treh trasah, eno pa so zaradi nezanimanja ukinili.

Če lahko sodimo po slikah so se šolarji imeli super. Bravo OŠ Mislinja!

Foto: Marija Tasič, Klavdija Križovnik